Krunsjtid med Slowly
Her skriver vi om utviklingen av Gryning som en ny måte å handle på, erfaringer og utfordringer, eksperimenter og planer, suksess og nederlag.
Vil du få med deg hva som skjer hos oss er det bare å følge denne bloggen.
Krunsjtid RSS
Med Gryning plassert som et "etisk orientert abonnement på bedre dagligvarer til skuffer og skap" har vi fått med oss slagkraftige fagmiljøer, mediepersonligheter og fremoverlente leverandører for å skape endring.
Nå har vi en ambisiøs plan på bordet for en ny måte å handle på, hvor vi kan handle sammen - både for lommeboka, smaksløkene, helsa og planeten.
Denne sommern kan utvalgte områder i Norske storbyer få prøve seg på den siste megatrenden: alt mulig levert hjem på 10 minutter. Kavall.co og Foodora Markets leder an.
Hos Gryning syns vi dette er utrolig spennende, fordi vi har jobbet en stund med å gjøre det motsatte.
Bli med da vel
En ny hverdag til innboksen din
Vi deler og skriver flittig om spennende hverdagslige ting.