Kundeservice

Vårt mål er at du er fornøyd! Sjekk gjennom retningslinjer og Ofte stilte spørsmål under her - finner du ikke svaret bruker du chat-ikonet nederst på siden!

Våre retningslinjer

Retningslinjer for angrerett

Bare fordi vi har en vanskelig tekst om angrerett skal vi hjelpe......

Personvernerklæring

Sett social dilemma? Vi skal hverken selge eller bruke cookies fra din......

Vilkår for bruk

Her er det mye spennende lesning om avtalen, partene, pris, oppsigelse og......

Retningslinjer for frakt

Vi har gratis frakt på alle varer og vil optimalisere dette slik......

Juridisk merknad

Her kan du lese i langtekst om den juridisk bindende avtalen vi......

Hvordan beregner vi serveringer

Hos Gryning vil vi gjøre det lettere for deg å vite hvor......

Hvordan regner vi på CO2 besparelser?

Transport? Generisk  Emballasje? Relevant pt?  Endrede vaner? Ikke pt, men dette ønsker......

Hvordan sammenlikner vi priser

Norge er kun slått av en håndfull land i EU som bruker......

Hvordan vi velger varer

Gryning ønsker å velge de gode og riktige varene for deg. For......

Ofte stilte spørsmål

Vi leverer i slutten av hver måned

Når du starter strømmen din oppgir du kredittkortopplysninger akkurat som på Netflix.

Vi belaster de varene du mottar månedlig.

Vårt mål er at du alltid skal få akkurat det du trenger. Du kan justere på varene i strømmen din og mengder helt frem til vi begynner å pakke hver måned. Vi minner deg på dette når fristen nærmer seg:-)

Ja, du kan bruke "Bump" funksjonen i strømmen din for dette.

Dette hjelper deg også med å planlegge innkjøp for kommende høytider, bursdager eller sesong som innebærer større forbruk.